164,168 +173346 -9178
Kudos
#226 (Top 0.0707%)
| Kudos/dag | 25.1 |
| Kudos/reaguursel | 29.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3454 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -465 |
164,168 +173346 -9178
Kudos
#226 (Top 0.0707%)
| Kudos/dag | 25.1 |
| Kudos/reaguursel | 29.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3454 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -465 |
5,634
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.86 |
| Topreaguursels | 55 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 60 |
| Geregistreerd op | 07-02-2008 |
| Eerste reactie op | 28-07-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-25 11:56:08 op Hee zie ik daar Ronaldo?
Nou, laat het even weten als je topvoetballer geworden bent.
9 kudos 2026-06-25 09:03:21 op Politie ramt motorrijder
Wajo wajo op je muil!
Dit is een heerlijk begin van de dag!
1 kudos 2026-06-25 08:56:56 op Voetbal is emotie
Mooi dat er ook gelijk iemand live verslag van staat te doen langs de lijn
6 kudos 2026-06-25 08:51:14 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Hahahaha daar sta je dan, die vrouw die de trap op komt denkt ook van wtf is dit voor mafkees.
Meneertje doe je overhemd maar dicht en ga gewoon aan het werk.
11 kudos 2026-06-25 08:47:34 op Hé, hallo, jij ook hier?
Joehoe, hebt teveel aan in een sauna!
8 kudos 2026-06-24 06:56:33 op Hond uitlaten in Amsterdam
Deze is wel braaf, mijn hond trekt altijd
4 kudos 2026-06-22 13:44:55 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Alle witte mannen naar achteren, de tent uit, naar de auto en naar huis alsjeblieft.
Doei Sophie
-4 kudos 2026-06-22 12:03:21 op Boom kappen
Ah duidelijk een plof kraak
7 kudos 2026-06-22 12:01:38 op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Willie for bondscoach !!
13 kudos 2026-06-22 11:54:46 op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
nee, dan is het een snowpanter
-6 kudos 2026-06-22 09:40:42 op Wat denkt je kat
Ik pak altijd mijn biotensor erbij als ik diet soort dingen wil weten.
10 kudos 2026-06-22 08:03:59 op Paarshaar met Groenhaar
Uit welk deel van Lord of the Rings komt dit fragment?
0 kudos 2026-06-22 08:00:55 op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
4 kudos 2026-06-22 07:54:19 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Ik had eerst op zijn zadel gescheten, bekijk het lekker.
4 kudos 2026-06-17 16:38:44 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Ik had net een ander camera standpunt genomen maargoed.
Thijs is een lul dat staat als een spreekwoordelijke paal boven water, maar ook Thijs heeft recht op leven en op werk hij zal tenslotte je schadevergoeding moeten betalen.
Dus dat.
12 kudos 2026-06-17 14:23:41 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Ik denk dat Messi de fairplay prijs wel krijgt van Infantielo aan het einde van het tournooi. Wat een gentleman he
14 kudos 2026-06-17 14:11:35 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
En wat doet Sandertje voor de kost dan, gewoon een beetje dom in een microfoon lullen. Goed geboerd of nog goed boerende met zijn productiebedrijf en lekker afgeven op wat een groot gedelte van het "klootjesvolk" (zijn doelgroep) WEL leuk vind.
Het is prima dat je je boven iedereen verheven voelt maar ga dat dan lekker in je mooi villa in Zweden of in welk godvergeten klote gat je daar woont doen.
2 kudos 2026-06-17 06:57:16 op How het gemaakt is
Draaibanken, freesbanken en lasapparaten
-10 kudos 2026-06-17 06:48:44 op Het was weer gezellig in de pub
Applaus voor "muilpeer"
0 kudos 2026-06-16 14:45:10 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Er word dus vergunning verleend op basis van een ingeleverd en dus blijkbaar goed en akkoord bevonden EHBO-plan.
Maar omdat Pietje Puk het gemaakt heeft en van alles op zijn kerfstok heeft is het goedgekeurde plan nu niks waard?
25 kudos 2026-06-15 15:50:47 op Spleetoogmexicaan doet Koreameisje na bij WK
Dat deden wij op school ook altijd tijdens het zingen van Hanky Panky Shanghai (+/- 40 jaar geleden)
Zhong, de zoon van de locale Chinees deed dan ook altijd gewoon mee.
Niemand had kwade bedoelingen, Zhong (nog altijd in mijn vriendengroep) kon en kan er nog steeds hard om lachen, heeft geen therapie hoeven volgen, is nooit gepest en heeft zich nooit gediscrimineerd gevoeld.
2 kudos 2026-06-12 12:46:02 op De weg van het dodelijke ongeluk
Dat mag maar het hoeft niet.
Als ik even goed in de spiegel kijk ben ik ook wel eens goed weggekomen toen ik net m'n rijbewijs had en dat had ALS er mensen hadden gefiets of gelopen ook heel anders af kunnen lopen.
3 kudos 2026-06-12 12:41:21 op Zou je liever?
Hij heeft het al een keer meegemaakt dat kan niet anders
31 kudos 2026-06-12 10:34:01 op Berg lekt een beetje
Het blijft een bijzonder fenomeen dat we op een bol leven die vanbinnen zo godsgruwelijk heet is.
28 kudos 2026-06-12 10:14:14 op De weg van het dodelijke ongeluk
Een vreselijk triest ongeluk waarvan je alleen maar kunt hopen dat je er nooit mee te maken krijgt.
Dit soort wegen met fietspaden er vlak langs zijn er ontelbare.
Het is een paar eilanden hoger niet anders. Elke ochtend wordt ik door dezelfde auto's ingehaald over een dubbele doorgetrokken streep met blokken ertussen, en dan heb ik de cruise controle op 90 staan.
20 kudos 2026-06-11 12:00:47 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Jongetjes, jullie zijn van harte uitgenodigd om dit bij mij in de zaak te komen doen.
Ik kijk er naar uit.
5 kudos 2026-06-11 11:55:37 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Er lopen er meer vrij rond dan dat er opgesloten zitten.
1 kudos 2026-06-11 11:53:29 op Zo kun je ook uitvoegen
Zo dan! Daar zul je nog wel een paar keer zwetend wakker van worden denk ik.
Bizar dit! Sterkte man
9 kudos 2026-06-11 08:06:38 op Amsterdam krijgt een AZC
In mijn gemeente zijn 28092 stemmen uitgebracht met 8002 stemmen op de grootste partij (niet een partij die azc's ambieert overigens)
Er zijn dus 20090 mensen die er anders over denken.
7 kudos 2026-06-10 16:18:59 op Die haatcomments van mannen
Foxy Foxtrot met haar elastieke benen
1 kudos 2026-06-09 06:39:29 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Ja, wit was beter geweest
25 kudos 2026-06-08 15:59:39 op Jonge Amsterdammers...
Wow, wat zijn ze vooruitstrevend hé in Amsterdam.
Ga godver gewoon in je blote reet in de sauna zitten zoals het hoort en daarna duik je gezamelijk het ijskoude water in prutsers.
7 kudos 2026-06-08 11:41:17 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
"Tuig homo's slaan Justin in elkaar"
9 kudos 2026-06-08 11:24:54 op Aftermath burenruzie Burgum
ze uitkering in dit geval
1 kudos 2026-06-05 09:58:51 op 3PM Oval Office announcement
Is dit een tekenfilm?
1 kudos 2026-06-02 21:15:34 op Bokspring gaat mis
Ik slaap op een bokspring
17 kudos 2026-06-02 14:06:23 op Bus in China blokkeert zicht op stoplichten
Daarom telt ie af, dan kun je met z'n allen tegelijk gasgeven
12 kudos 2026-06-01 11:26:31 op Stuurfoutje
Eerst wordt je aangereden door één of andere kneus en vervolgens krijg je ook nog een lantarenpaal op je sodemieter, dan heb je echt een kutdag!
6 kudos 2026-05-28 11:58:56 op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
Het is nog niet eens begonnen en we hebben al 17 miljoen bondscoaches
2 kudos 2026-05-28 10:37:22 op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
Een nachtje in de cel door zes gladiatoren uit elkaar laten trekken
7 kudos 2026-05-26 13:41:47 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Ik denk nog steeds dat dit een verlate 1 April grap is, dit bestaat toch niet dat dit echt is?
Je moet je ook als financieel succesvol persoon afvragen wat het met je geloofwaardigheid doet als je hier 6,5 ton voor neerlegt.
Ongelofelijk !
0 kudos 2026-05-20 12:41:58 op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
@68crat68 | 20-05-26 | 08:51: Nee ik ben helemaal niet stoer, ik greep in waar anderen schaapachtig stonden te kijken. Zouden meer mensen moeten doen.
0 kudos 2026-05-20 08:41:18 op Als jullie dat bovenstukje nou ff uitdoen
@DiePanzerVorwaerts3 | 19-05-26 | 23:50: Die doen dat omdat ze dan likes en reaguursels krijgen van vervelende kereltjes op Dumpert
4 kudos 2026-05-20 08:36:00 op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
Gut gut, "hier in Nederland mag dat niet", hier in Nederland mag dat ook gewoon.
Ik heb een winkeldief wel eens een gebroken neus geslagen en er was echt helemaal niemand die zich daar druk om gemaakt heeft.
Meneer is gevallen zie ik, zei de agent die ter plaatse kwam.
2 kudos 2026-05-19 06:15:24 op Husky ziet een haasje rennen
@owikzegmaarwat | 19-05-26 | 02:17: Jij zegtmaarwat
9 kudos 2026-05-18 11:40:23 op Nantes hooligans stormen het veld op
Op elke hoek van het veld een mitrailleur opstellen zou het voetbal kijkplezier ontzettend vergroten.
-2 kudos 2026-05-06 15:34:36 op Foto afgevoerde opa mag niet.
@belco1998 | 06-05-26 | 15:00: Rare aanname dat het voor mij een privémoment zou zijn. Ik zeg juist dat je iedereen mag herdenken die je wilt. Het zou alleen fijn zijn als iedereen die kans krijgt zonder tegen een bord aan te kijken.
-1 kudos 2026-05-06 14:34:21 op Foto afgevoerde opa mag niet.
@belco1998 | 06-05-26 | 13:58: Organiseer daar dan een een andere herdenking voor. Deze herdenking gaat niet over iedereen of heel de wereld. Deze herdenking gaat over nederlanders of mensen die iets betekend hebben voor nederland in oorlogstijd.
Deze herdenking is niet voor Afrikanen, Palestijnen, Israëlieten of Chinezen die bij welke oorlag dan ook omgekomen zijn. Maar als jij daar wel aan wilt denken tijdens deze herdenking dan ben je daar helemaal vrij in om dat wel te doen. Als je heel persoonlijk aan je opa wilt denken is dat meer dan prima en dat kan gewoon zonder bord met opgeschreven leuzen.
2 kudos 2026-05-06 13:41:49 op Foto afgevoerde opa mag niet.
@Forza_Ruud_Krol | 06-05-26 | 12:39:
Ze heeft een bord bij zich en dat is gewoon niet toegestaan, staat gewoon duidelijk op de 4en5mei website.
"Daarnaast is het dit jaar niet toegestaan vlaggen, borden of geluidsversterkende apparatuur mee te nemen. De politie zal aanwezigen hierop fouilleren voordat zij de Dam betreden. Om de herdenking waardig en ordelijk te laten verlopen, worden bovendien minder mensen toegelaten tot het plein."
-2 kudos 2026-05-06 12:48:42 op Foto afgevoerde opa mag niet.
@sarabada | 06-05-26 | 11:59: Herdenken op de Dam doe je in twee minuten stilte en niet met borden met leuzen erop, ook niet als die "super relevant zijn"